- Η επιβράβευση των εκπαιδευτικών οργανισμών που επιτυγχάνουν να δημιουργήσουν και να διαθέσουν στους διδασκόμενους υπηρεσίες με υψηλή προστιθέμενη αξία.
- Η ανάδειξη της σημαντικής συμβολής της επιχειρηματικότητας, που επενδύει στη διαμόρφωση των κατάλληλων συνθηκών, εντός των οποίων γαλουχείται το ανθρώπινο δυναμικό του μέλλοντος.
- Η προβολή των επιμέρους δράσεων και πρακτικών που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση.
- Η προτροπή των εκπαιδευτικών οργανισμών για συνεχόμενη βελτίωση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών και άλλων υπηρεσιών τους.
1. Ψηφιακή Εκπαίδευση
Στο Γυμνάσιο του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» εφαρμόζεται η πραγματική διάσταση της παιδαγωγικής της ανάστροφης τάξης, σύμφωνα με την οποία οι μαθητές όχι απλώς παρακολουθούν μία διάλεξη, αλλά και αξιολογούνται άμεσα στο τι κατάλαβαν, μέσα από ειδική πλατφόρμα, και ακολουθούν στην τάξη τις δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν παρακάτω. Αυτή η προσέγγιση οδήγησε στη βράβευση του Κολεγίου μας.
2. Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία
Αυτό που προκάλεσε το ενδιαφέρον της επιτροπής είναι ότι στο Κολέγιο "ΔΕΛΑΣΑΛ", μέσω του κατάλληλου εκπαιδευτικού προγράμματος και της συστηματικής και ουσιαστικής επιμόρφωσης, οι μαθητές έχουν την ικανότητα να λύνουν οι ίδιοι τα προβλήματά τους, μια και γνωρίζουν καλύτερα πώς να προσεγγίζουν τους συνομηλίκους τους, καθώς και το πόσο σημαντικές είναι οι διαφωνίες που ανακύπτουν μεταξύ τους στην τάξη και στη σχολική αυλή. Με σεβασμό στην άποψη του άλλου, οι διαμεσολαβητές προσπαθούν με τρόπο συνεργατικό να βρουν λύσεις που θα ικανοποιούν και τις δυο πλευρές.
3. Κτίριο – Εγκαταστάσεις
Η αρχιτεκτονική του Νηπιαγωγείου "ΔΕΛΑΣΑΛ, προκάλεσε εντύπωση, λόγω της πρωτοτυπίας του σχεδιασμού του. Το ασυνήθιστο, για τα ελληνικά δεδομένα, κυκλικό σχήμα του παραπέμπει στο εμβληματικό «Στρογγυλό» σχολείο του αρχιτέκτονα Τάκη Ζενέτου (1970). Πρόκειται για ένα σχολείο χωρίς τις παραδοσιακές αίθουσες (με ανοιχτούς χώρους που επικοινωνούν μεταξύ τους σε κυκλικό σχήμα), δημιουργώντας ένα καινοτόμο περιβάλλον μάθησης, το οποίο υποστηρίζει απόλυτα τη συνεργατική μάθηση.
4. Ψηφιακή Παρουσία και Social Media