Συνδυάζοντας το παιχνίδι με τα αναπτυξιακά προγράμματα του Νηπιαγωγείου, η επίτευξη των εκπαιδευτικών διαδικασιών και στόχων γίνεται αυθόρμητα και ομαλά.
Μέσα – Έξω – Πάνω – Κάτω
Τα νήπια παίζοντας γίνονται, προοδευτικά, ικανά να ελέγχουν το χώρο και να προσανατολίζονται σ’ αυτόν. Μαθαίνουν, δηλαδή, να αντιλαμβάνονται τη θέση των αντικειμένων και του εαυτού τους στο χώρο.
Ομαδοποιήσεις και ταξινομήσεις.
Προσέγγιση της έννοιας του αριθμού 3.
Νήπια 1