Ταξιδεύοντας στις σελίδες του παραμυθιού «Ο λύκος ξαναγύρισε», όπου ο κούνελος διαβάζει στην εφημερίδα «Το λαχανόφυλλο» ότι ο λύκος επέστρεψε στο δάσος, συζητήσαμε για τα μέσα ενημέρωσης, εστιάζοντας στο μέσον της εφημερίδας. Ξεφυλλίζοντας εφημερίδες μέσα στην τάξη, συνειδητοποιήσαμε ότι, όχι μόνο η κάθε μία έχει το δικό της όνομα, έναν κεντρικό τίτλο, μια κεντρική φωτογραφία κι ένα άρθρο που αναλύει τη είδηση. Αλλά ότι τα γράμματα είναι διαφορετικά από αυτά που γράφουν οι άνθρωποι, καθώς είναι γραμμένα από μηχανές! Με αφορμή αυτό, αποφασίσαμε να γίνουμε οι ίδιοι συντάκτες και δημοσιογράφοι, φτιάχνοντας τη δική μας εφημερίδα. Την ονομάσαμε «ΔΕΛΑΣΑΛ», και ως κεντρική είδηση γράψαμε: «Ο λύκος ξαναγύρισε!». Δεν το γράψαμε όμως με το χέρι! Ανοίξαμε το «κουτί των γραμμάτων», όπου είχαμε βάλει λεξούλες που τα ίδια τα παιδιά βρήκαν κι έκοψαν από περιοδικά κι εφημερίδες με τους γονείς τους στο σπίτι. Αυτές τις λεξούλες τις «διαλύσαμε», κόβοντας τα γραμματάκια, ενώ στη συνέχεια επιλέξαμε εκείνα που χρειαζόμασταν για να σχηματίσουμε τις λεξούλες της εφημερίδας μας.
Τελειώνοντας όμως την εφημερίδα μας, συνειδητοποιήσαμε ότι τελικά ακούμε και διαβάζουμε μόνο άσχημες ειδήσεις, όπως πολέμους, κλοπές, ληστείες, κλπ. Καταλήξαμε ότι αυτό συμβαίνει και διότι οι άνθρωποι δεν κάνουν πολλές καλές πράξεις, για να υπάρχουν χαρούμενες ειδήσεις, αλλά και για τι οι δημοσιογράφοι συχνά τις ξεχνάνε. Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να τις κάνουμε εμείς πιο χαρούμενες, φτιάχνοντας έναν πίνακα ζωγραφικής – κολλάζ. Τα παιδιά κόλλησαν σε ένα χαρτόνι κομμάτια από άρθρα εφημερίδων, στη συνέχεια με εικαστική παρέμβαση τα γέμισαν με χρώματα και χαρούμενες εικόνες, ενώ στο τέλος κόλλησαν και τρυφερές λεξούλες από το κουτί των γραμμάτων, όπως «αγκαλιά», «παιχνίδι», «μαμά», «ευχαριστώ», κ.α. Τον πίνακα τον ονομάσαμε «Θέλω να ακούω μόνο χαρούμενες ειδήσεις».
Νήπια 2