Ένας από τους στόχους στο μάθημα των γαλλικών, είναι να μάθουν τα παιδιά να προφέρουν σωστά τους φθόγγους της γαλλικής γλώσσας, ιδιαίτερα εκείνους που δεν υπάρχουν στα ελληνικά. Μια κοτούλα, λοιπόν, σ’ ένα τοίχο, βοήθησε τα παιδιά των προνηπίων να μάθουν να παράγουν σωστά τον φθόγγο [y].
Τα παιδιά τραγούδησαν, μιμήθηκαν τις κοτούλες και έφτιαξαν τη δικιά τους, από ηλιόσπορους και βαμβάκι.
Une poule sur un mur, qui picotait du pain dur, picoti, picota, lève la queue, et puis s’en va.
Γαλλικό Τμήμα