STOP! ΔΕΝ ΘΕΛΩ!

Συζητήσαμε γύρω από το σώμα μας και για το πώς κάποια αγγίγματα μας κάνουν να νιώθουμε καλά και κάποια άλλα μπορεί να μας κάνουν να νιώθουμε άβολα. Ένα άγγιγμα, μπορεί να γεννήσει μέσα μας πολλά, διαφορετικά συναισθήματα ανάλογα με τον άνθρωπο που έχουμε απέναντί μας, τη χρονική στιγμή που μας προσφέρεται, τον τρόπο, τη δική μας ψυχολογία, τη δική μας επιθυμία. Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες στοχεύσαμε στην ενημέρωση και την ενδυνάμωση των παιδιών σχετικά με τα σημεία του σώματός τους στα οποία δεν επιτρέπεται να τα αγγίζουν, πώς πρέπει να αντιδράσουν σε περίπτωση ανάρμοστης συμπεριφοράς και πού να στραφούν για βοήθεια ώστε να είναι ασφαλή.

Προνήπια 1 & 2

  

Αστεράκια εν δράσει για τον Αρκτούρο

Στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής δράσης για τον Αρκτούρο, τα Αστεράκια αναλαμβάνουν δράση! Φροντίζουν τις πληγές της αρκούδας με τα εργαλεία του γιατρού και της δίνουν φαγητό να φάει. Θα καταφέρουν να τη σώσουν;

  

  

  

Σήμερα, η εκπαιδευτική μας διαδικασία έχει ως στόχο να κάνουμε μία ανασκόπηση των όμορφων στιγμών μας κατά τη διάρκεια του Project. Συγχρόνως, θα κάνουμε μία σύντομη ανακεφαλαίωση των γνώσεων που αποκομίσαμε, μέσα από τις εργασίες μας με τις οποίες θα στολίσουμε το δωμάτιο μας.

Νήπια 1

  

  

Συνεργατική διαδικασία

Τα Νήπια προτρέπονται να συνεργαστούν εικαστικά με θέμα την άνοιξη. Μέσα απ' αυτή τη στοχευμένη διαδικασία, οι μαθητές ενθαρρύνονται να περιγράψουν πώς νιώθουν, όταν κάποιος άλλος παρεμβαίνει στο έργο τους, ή όταν οι ίδιοι ενεργούν με ανάλογο τρόπο στο έργο συμμαθητή τους. Να προτείνουν τρόπους προσέγγισης μιας παρέμβασης με σεβασμό στον συμμαθητή τους. Να συνεργάζονται από κοινού, με στόχο τη συνέχεια και την ολοκλήρωση της ομαδικής εργασίας.

Νήπια 1

  

Παρουσίαση εκπαιδευτικών Projects 2024

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης του De La Salle Science Festival, πραγματοποιήθηκαν οι παρουσιάσεις των εκπαιδευτικών Projects του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ».

Οι μικροί μας μαθητές ξενάγησαν τους γονείς και τους φίλους τους στον χώρο των εκθέσεων, όπου θαύμασαν το φωτογραφικό υλικό και τις μοναδικές τους δημιουργίες. Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε το τμήμα Εικαστικών, Μουσικής, καθώς επίσης και το Αγγλικό και το Γαλλικό τμήμα του Κολεγίου, με διαδραστικά παιχνίδια, τραγούδια και δημιουργίες των παιδιών. Τέλος, οι γονείς μέσα από τα δρώμενα και τις ερωταπαντήσεις είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τα παιδιά τους και τις γνώσεις που αποκόμισαν, μέσα από αυτό το σημαντικό εκπαιδευτικό ταξίδι.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Το όνομά μου

 Μεγαλώνω και κατακτώ τον γραπτό λόγο, γράφοντας το πρώτο κείμενο που αναγνωρίζω - το όνομά μου - σε κεφαλαία και πεζά.

Νήπια 1

  

Παίζοντας με τις αισθήσεις

Τα μελισσάκια επιβιβάζονται στο σχολικό και μεταβαίνουν σε έναν χώρο μαγικό! Ένα καράβι γεμάτο άμμο, πηλός, μια λεκάνη με Oobleck, τέμπερες, ζυμαρικά είναι μόνο μερικά από τα υλικά που πιάσαμε, παίξαμε και μαζί τους διασκεδάσαμε. Ομαδικό και ατομικό παιχνίδι παντρεύονται, μπερδεύονται και ξεκινούν ένα μοναδικό αισθητηριακό ταξίδι.

Παιδικός Σταθμός 3