ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - «Ανακαλύπτω το σώμα μου μέσα από την Τέχνη»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Προνηπίων του Νηπιαγωγείου «ΔΕΛΑΣΑΛ» σάς προσκαλούν στην παρουσίαση του ετήσιου εκπαιδευτικού Project τους, με τίτλο «Ανακαλύπτω το σώμα μου μέσα από την Τέχνη», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 2 Απριλίου 2017, ώρα 12.30’,  στη Στέγη Πολιτισμού Λυρικός Μικρός Πλανήτης (Βασ. Όλγας 285 – Περιοχή Αιγαίου).
 
Σας περιμένουμε όλους εκεί!
 

Συγχαρητήρια στους μικρούς μας σκακιστές!

Το Σάββατο, 11 Μαρτίου 2017 πραγματοποιήθηκε το 16ο Ανοιχτό Πρωτάθλημα Μαθητών-Μαθητριών Δυτικής Θεσσαλονίκης. Από το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχαν τρία παιδιά, ο Λ. Μαναός, ο οποίος κατέκτησε την 4η θέση στη γενική κατάταξη και προκρίθηκε στην επόμενη φάση των διανομαρχιακών αγώνων, η Θ. Λαμπροπούλου, η οποία κατέκτησε τη 2η θέση της γενικής κατάταξης των κοριτσιών και προκρίθηκε στην επόμενη φάση των διανομαρχιακών αγώνων, και η Κ. Καζάκη, η οποία κατέκτησε την 6η θέση γενικής κατάταξης των κοριτσιών.

Θερμά συγχαρητήρια στους μικρούς μας σκακιστές για την προσπάθειά τους και τις διακρίσεις που κατέκτησαν. Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία για τη συνέχεια!
Όμιλος Σκάκι Νηπιαγωγείου

Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων Λαχειοφόρου Αγοράς | «De La Salle Science Festival»

Σας ενημερώνουμε ότι οι δύο τυχεροί λαχνοί της Λαχειοφόρου Αγοράς που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Επιστημών και Τεχνολογίας, την Κυριακή 19 Μαρτίου 2017, είναι οι παρακάτω:
  1. 0022, ο οποίος κερδίζει ένα τάμπλετ, μάρκας VERO, 9,7’’  και
  2. 0133, ο οποίος κερδίζει ένα τάμπλετ, μάρκας VERO,  7΄.
Για την παραλαβή των δώρων μπορείτε να απευθυνθείτε στη Γραμματεία του Δημοτικού, στο τηλ. 2310 675020 (εσωτερικό 25).

Σημειώνεται ότι, σε περίπτωση που τα παραπάνω δώρα δεν αναζητηθούν έως την Παρασκευή, 07-04-2017, θα χρησιμοποιηθούν σε επόμενες δράσεις του Κολεγίου.
 

Τα Μέσα Μεταφοράς

Η τάξη μας μεταμορφώθηκε σε Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής. Τα στεφάνια μας έγιναν τιμόνια και εμείς οδηγοί. Μάθαμε να οδηγούμε προσεκτικά κοιτώντας πάντοτε τα σήματα και τα φανάρια.
Παιδικός Σταθμός 3

 

Το επιτραπέζιο παιχνίδι της Θεσσαλονίκης!

Φτιάξαμε και παίξαμε το επιτραπέζιο παιχνίδι της Θεσσαλονίκης. Τα παιδιά κόλλησαν τις εικόνες που αντιπροσωπεύουν την πόλη μας, έγραψαν στα υπόλοιπα σχεδιασμένα κουτάκια τους αριθμούς από το 1 έως το 20 και, αφού διαβάσαμε τις οδηγίες του παιχνιδιού, χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε. Νικητές, φυσικά, ήμασταν όλοι αφού καταφέραμε να περάσουμε από τα μνημεία και τα τοπικά προϊόντα της πόλης μας και να φτάσουμε στον τερματισμό, που ήταν το σχολείο μας.
Νήπια 2
 

Γνωρίζουμε τη Θράκη

Επόμενη στάση του ταξιδιού μας αποτελεί  το γεωγραφικό διαμέρισμα της Θράκης. Μάθαμε για το Σουφλί, την πόλη του μεταξιού και τη διαδικασία εκτροφής του μεταξοσκώληκα. Γνωρίσαμε τις παραδοσιακές Θρακιώτικες φορεσιές και τα Θρακιώτικα τραγούδια. Φορέσαμε τα ζωνάρια μας και χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς της Θράκης.
Νήπια 2
 

Numbers 1 and 2

Τα Αστεράκια μας γνώρισαν τους νέους τους φίλους “One” and “Two” και φιλοτέχνησαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο τα δύο νούμερα.
Τμήμα Αγγλικών Σπουδών – Παιδικός Σταθμός 1 & 2

Εκπαιδευτική επίσκεψη στα μνημεία της Θεσσαλονίκης

Πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική μας εκδρομή με την ομώνυμη θεματολογία και φυσικά με την αμέριστη συμβολή της ξεναγού μας κ. Τσέτλακα. Η εμπειρία όλων μας, μαθητών και διδασκόντων ήταν μοναδική. Ο ένας σταθμός διαδεχόταν τον άλλον, Ρωμαϊκή Αγορά (Μαγεμένες, Θέατρο - Ωδείο, Κρυπτή Στοά), Ροτόντα (η συνύπαρξη τριών διαφορετικών πολιτισμών και συγχρόνως θρησκειών, ψηφιδωτά ανυπέρβλητης αξίας) και τέλος η Αψίδα του Γαλέριου - Καμάρα να μας υπενθυμίζει τη νίκη του Γαλέριου κατά των Περσών. Ανάμεικτα τα συναισθήματα δέους, θαυμασμού, αγάπης και συγκίνησης για την ιστορία της πόλης μας. Σ’ αυτήν την εκπαιδευτική μας επίσκεψη είχαμε αρωγό την ηλιόλουστη μέρα και φυσικά την καταλυτική παρουσία της κ. Τσέτλακα. Την ευχαριστούμε πολύ για την ικανότητα της μεταδοτικότητάς της και τη μετάγγιση αγάπης για τα μνημεία της πόλης μας και εν κατακλείδι της ιστορίας μας.
Νήπια 1&2


 

 

Le corps humain!

Τραγουδήσαμε τα μέρη του σώματος στα γαλλικά και ξεκινήσαμε την προετοιμασία για την κατασκευή μας. Τα Προνήπια 1&2 σε συνεργασία δημιούργησαν τη Marie και έπαιξαν με τα μέρη του σώματος!
Tête épaules genoux et pieds!
Τμήμα Γαλλικών Σπουδών - Προνήπια 1 & 2

 

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του πρότζεκτ μας «Μαθαίνω την Ελλάδα από τόπο σε τόπο» έχουμε τη χαρά να συνεργαζόμαστε με σχολεία από διάφορα μέρη της Ελλάδας, μέσα από το πρόγραμμα eTwinning. Σχολεία από Τρίκαλα, Καρδίτσα, Αθήνα, Σύρο και Θεσσαλονίκη ανταλλάσσουμε ιδέες, πληροφορίες, γνώσεις, φωτογραφίες και βίντεο με σκοπό να κατανοήσουν τα παιδιά την αξία της συνεργασίας και της από κοινού μάθησης. Θέλοντας, λοιπόν, να μοιραστούμε με τους καινούριους μας φίλους τον μύθο «Ο Μέγας Αλέξανδρος και η αδερφή του η γοργόνα», ο οποίος μας άρεσε πολύ, δημιουργήσαμε ένα βίντεο με την αφήγησή του. Χωρίς κουστούμια, πρόβες και ετοιμασίες, αλλά μόνο με ενθουσιασμό και φαντασία, τα παιδιά μοίρασαν τους ρόλους και ανέλαβαν δράση σαν σωστοί ηθοποιοί. Ελπίζουμε να απολαύσετε το αποτέλεσμα!
Νήπια 2

Η πινακίδα του «ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ»

Κατά τη διάρκεια του πρότζεκτ μας, γνωρίσαμε την οργάνωση του «ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ», η οποία βρίσκεται στο Νυμφαίο της Φλώρινας και φυσικά μας έκανε μεγάλη εντύπωση και την αγαπήσαμε πολύ. Έτσι, λοιπόν, αποφασίσαμε να φτιάξουμε την πινακίδα του. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και ζωγράφισαν, έγραψαν, κόλλησαν, έπλασαν την πλαστελίνη και της έδωσαν συγκεκριμένη μορφή, συνθέτοντας την πιο όμορφη πινακίδα.
Νήπια 2

 

Παίζουμε με τον Ήλιο της Βεργίνας.

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του project μας και, συγκεκριμένα, γνωρίζοντας τη Μακεδονία, παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια με τον Ήλιο της Βεργίνας. Αρχικά, τα παιδιά ανέλαβαν να γράψουν τους αριθμούς από το 1 έως το 16, τους οποίους κόλλησαν πάνω στις ακτίνες του ήλιου. Έπειτα, εντοπίζαμε και σηκώναμε τις ακτίνες με συγκεκριμένο αριθμό, προσθέταμε και αφαιρούσαμε ακτίνες και βρίσκαμε τα αποτελέσματα. Επίσης, συγκρίναμε ποιες ακτίνες είναι μεγαλύτερες και ποιες μικρότερες και ανάμεσα από ποιους αριθμούς βρίσκονται. Τέλος, τις τοποθετήσαμε όλες με τη σειρά, ώστε να συνθέσουμε τον Ήλιο της Βεργίνας.
Νήπια 2
 
 

Body, Body, Body!

Τα Αστεράκια γνώρισαν τον νέο τους φίλο, Mr. Body, ο οποίος τους βοήθησε ν’ ανακαλύψουν το σώμα τους, μέσα από το αγαπημένο του τραγούδι. Στη συνέχεια, οι μικροί μας φίλοι φιλοτέχνησαν το πορτραίτο τους μ’ έναν μοναδικό τρόπο, συνδυάζοντας χρώματα και σχήματα.
Τμήμα Αγγλικών Σπουδών – Παιδικός Σταθμός

 

 


Αγαπητά μέλη της οικογένειας Δελασάλ, αγαπητοί φίλοι,

Το έτος 2019, σύσσωμη η οικογένεια Δελασάλ, θα γιορτάσει την επέτειο των 300 ετών από τον θάνατο του Ιδρυτή των Λασαλιανών Σχολείων, Jean-Baptiste de La Salle. Για τον λόγο αυτό, σχεδιάζονται και οργανώνονται δράσεις στα λασαλιανά σχολεία και πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το βίντεο με το μήνυμα του Γενικού Ηγουμένου του Τάγματος (Supérieur Général), Frère Robert Schieler:
Στους παρακάτω συνδέσμους, θα βρείτε τον λογότυπο, ο οποίος σχεδιάστηκε για αυτή την επέτειο, καθώς και ένα κείμενο σε τέσσερις γλώσσες, σχετικά με τον σχεδιασμό του λογότυπου.
Λογότυπος 1 - Λογότυπος 2 (Για αποθήκευση του αρχείου κάντε δεξί κλικ πάνω στον σύνδεσμο και επιλέξτε "Αποθήκευση συνδέσμου ως..")
Σχεδιασμός λογότυπου (Για αποθήκευση του αρχείου κάντε δεξί κλικ πάνω στον σύνδεσμο και επιλέξτε "Αποθήκευση συνδέσμου ως.." )
 
Με εκτίμηση

Γιάννης Παπαδόπουλος

Γενικός Διευθυντής του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»

Το Νηπιαγωγείο «ΔΕΛΑΣΑΛ» στη Saatchi Gallery του Λονδίνου

Το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι του Νηπιαγωγείου «ΔΕΛΑΣΑΛ» συμμετέχει στον Διαγωνισμό Βραβείου Τέχνης της Saatchi Gallery του Λονδίνου (Art Prize for Schools 2017). Το Art Prize αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διεθνείς διαγωνισμούς, ο οποίος αφορά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όλο τον κόσμο. Στο πλαίσιο διεξαγωγής των εκπαιδευτικών Project του Νηπιαγωγείου μας, οι μικροί μας καλλιτέχνες, υπό την καθοδήγηση του δασκάλου καλλιτεχνικών κ. Philippe Laferriere, φιλοτέχνησαν τα δικά τους ειδώλια και, στη συνέχεια, συνέθεσαν την τρισδιάστατη εγκατάσταση και ταυτόχρονη βιντεοπροβολή, με τίτλο: «An Ode To Fraternity» (Ωδή στην Αδελφότητα). Η σύνθεση αυτή υπογραμμίζει την πλήρη ποικιλομορφία του ανθρώπινου είδους και ισορροπεί ανάμεσα στη μοναδικότητα του ατόμου και την κοινωνική πολλαπλότητα. Στόχος ήταν τα παιδιά να ευαισθητοποιηθούν στη σημασία των αξιών, όπως η φιλία, η διαφορετικότητα, η αλληλεγγύη και ο σεβασμός.
 
 

 

 

 

Το γαϊτανάκι

Παίρνουμε από μια κορδέλα ο καθένας και ο κυκλικός χορός γύρω από το γαϊτανάκι ξεκινά!!!
Παιδικός Σταθμός 3


Knees and Toes

Τα προνήπια συνεχίζουν ν’ ανακαλύπτουν την τέχνη και να γνωρίζουν το σώμα τους μέσα απ’ αυτή. Αυτήν την εβδομάδα θαύμασαν τη Μόνα Λίζα και ασχολήθηκαν με knees and toes (γόνατα και δάχτυλα ποδιών).
Τμήμα Αγγλικών Σπουδών - Προνήπια

 

 

Περούκες πολύχρωμες, σγουρές και με κοτσίδες έχει το πιο αποκριάτικο κομμωτήριο της περιοχής. Τα ραντεβού κλείνουν το ένα μετά το άλλο και οι πελάτες προσέρχονται χωρίς να γνωρίζουν τι τους περιμένει. Λούσιμο, χτένισμα και σειρά έχει το κούρεμα. Προσοχή, όμως, όταν βγει το γιγάντιο ψαλίδι. Τρέξτε όλοι να κρυφτείτε!
Παιδικός Σταθμός 2

 

Τα Αστεράκια μεταμορφώνονται σε Ινδιάνους

Τα Αστεράκια μεταμορφώθηκαν σε ινδιάνους και κάθισαν γύρω από το τοτέμ και την ινδιάνικη σκηνή. Αφού διάλεξαν τα ινδιάνικα ονόματα τους, πήραν στα χέρια τους τα ταμπουρίνα και τα χτύπησαν αναπαριστώντας τη βροχή. Τέλος, κάναμε έναν κύκλο γύρω από το τοτέμ και τη σκηνή και χορέψαμε σαν γνήσιοι Ινδιάνοι.
Παιδικός Σταθμός 1