Οι γονείς πάνε σχολείο!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Νηπιαγωγείο του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» προσκαλεί τους γονείς και κηδεμόνες του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου, καθώς και εκπαιδευτικούς και γονείς της ευρύτερης κοινότητας της πόλης μας, στην επιμορφωτική συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2014, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Κολεγίου, στις 18.30’, με θέμα: «Η Φωνολογική Επίγνωση και ο Περιγραφικός και Αφηγηματικός Λόγος ως βάσεις ανάπτυξης των ικανοτήτων Ανάγνωσης και Γραφής στο Νηπιαγωγείο.»

Εισηγήτριες της συνάντησης θα είναι η κ. Δέσποινα Ιακώβου, Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος και η κ. Νίκη Χατζηγεωργίου (Μ.Sc., CCC), λογοπαθολόγοςκαιαναγνωρισμένο μέλος του Αμερικανικού Οργανισμού Ομιλίας και Ακοής (ASHA), με μεγάλη αγάπη στον λόγο και τις υπερβάσεις του, στην ποίηση και στα παραμύθια, τα οποία χρησιμοποιεί καθημερινά στην κλινική πράξη.

Σας περιμένουμε όλους εκεί.

Με εκτίμηση

Από τη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου

και του Παιδικού Σταθμού

---------------------------------------------------------------------

Οι γονείς πάνε σχολείο!

«Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας γέρος και μια γριά, ένας λύκος και τρία γουρουνάκια, εφτά νάνοι και μία πριγκίπισσα που μας είπαν ιστορίες.

Ήμουν κι εγώ εκεί να σας τα πω απ΄ την αρχή.»

Φωνολογική Επίγνωση

Το παιχνίδι που ενώνει

τις λέξεις που ακούμε

κι αυτές που τραγουδούμε

με κείνες που θα δούμε

στης πρώτης τάξης το βιβλίο

στο Δημοτικό σχολείο!

Περιγραφικός και Αφηγηματικός Λόγος

Περιγράφω ό,τι δω,

αφηγούμαι ό,τι ζω,

ζωντανεύω εμπειρίες,

φτιάχνω μικρές ιστορίες με ουσία,

που τη λένε φαντασία,

ώστε το «Σκέφτομαι και Γράφω»

με χαρά να σας το γράφω.

Το παραμύθι είναι επικοινωνία, από το στόμα του γονιού στην καρδιά του παιδιού. Η διαδικασία της αφήγησης είναι χρόνος ποιοτικός και μαγικός. Παίζουμε, τραγουδάμε, διαπαιδαγωγούμε και παλεύουμε μαζί με τους ήρωες, αλλά και με τους δικούς μας φόβους. Το παραμύθι αναπτύσσει την ακουστική ικανότητα, βελτιώνει την κατανόηση, δημιουργεί εικόνες στη φαντασία και καλλιεργεί τη λεκτική νοημοσύνη. Είναι ένας απλός τρόπος με τον οποίο μπορούν να επικοινωνούν άνθρωποι όλων των ηλικιών.

Ποιες ανάγκες, όμως, εξυπηρετεί στα μικρά παιδιά, που το αγαπούν τόσο;

Πώς συμβάλλει στην προσωπική τους ανάπτυξη, στη συμπεριφορά και στη συναισθηματική τους ωρίμανση;