Χριστουγεννιάτικο Bazaar

clip_image002clip_image003

clip_image001

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες,

Σας προσκαλούμε στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar την Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων από τις 10.30΄ πμ έως τις 15.00΄ που, όπως κάθε χρόνο, οργανώνεται με την εθελοντική συμμετοχή των μαθητών και του εκπαιδευτικού και υπαλληλικού προσωπικού του Κολεγίου “ΔΕΛΑΣΑΛ”.

Στο Bazaar θα υπάρχουν κάρτες της ΜΚΟ “Γιατροί του κόσμου” και θα λειτουργούν και άλλες «αγορές»: βιβλίων, αλεξανδρινών, χριστουγεννιάτικων κατασκευών των μαθητών του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, καθώς και του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού, χειροποίητων γλυκών, κρασιών, χριστουγεννιάτικων στολιδιών και κοσμήματος.

Το Γαλλικό Τμήμα του Κολεγίου μας θα οργανώσει και φέτος το “Café La Salle” για στιγμές χαλάρωσης και ξεκούρασης, ενώ το Αγγλικό Τμήμα με τη βοήθεια μαθητών και γονέων θα ετοιμάσει τα νοστιμότατα χριστουγεννιάτικα αμερικανικά μπισκότα.

Το πρόγραμμα (που σας επισυνάπτουμε) θα περιλαμβάνει επίδειξη από μαθητές και μαθήτριες που συμμετέχουν στους ομίλους μπαλέτου, μοντέρνου χορού, χορωδίας και παραδοσιακών χορών. Επίσης, θα υπάρχει μουσικό πρόγραμμα, που θα παρουσιαστεί από τμήματα του Δημοτικού μας.

Ελπίζουμε ότι όλα αυτά, μαζί με το κέφι των μαθητών και του εκπαιδευτικού και υπαλληλικού προσωπικού του «ΔΕΛΑΣΑΛ» θα σας κρατήσουν κοντά μας για μια ευχάριστη Κυριακή.

Η Οργανωτική επιτροπή

 Πρόγραμμα της Εκδήλωσης

Εικαστική τέχνη - Θέμα: Μεσογειακή διατροφή

μεσογειακή διατροφή (1)Σ’ αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία, συνδυάζουμε την εικαστική τέχνη (κόβω, κολλώ, ζωγραφίζω) με την ανάγνωση και τη γραφή. Τα παιδιά αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν το εποπτικό υλικό με φωτογραφίες από ελιές, ελαιόλαδο, ελαιώνες και να δημιουργήσουν μια ομαδική εργασία. Κόβουν, κολλούν τις εικόνες και προσθέτουν την τέχνη τους, ζωγραφίζοντας κλαδάκια ελιάς. Το υπέροχο αυτό κολάζ, με εικόνες και ζωγραφική, θέλουν να εμπλουτίσουν με κείμενο – λεξούλες, στις οποίες έχουν ήδη αναγνωρίσει τις φωνούλες και τις έχουν διαβάσει στον πίνακα. Τέλος, κλείνουν την ομαδική τους εργασία γράφοντας τις λεξούλες όπως μπορούν.

μεσογειακή διατροφή (2)μεσογειακή διατροφή (3)μεσογειακή διατροφή (4)μεσογειακή διατροφή (5)

Νήπια 1

Τραγουδάμε για την υγιεινή διατροφή!!!

Στίχοι: Προνήπια 1 και η δασκάλα τους!!
Μουσική: Λ. Κηλαϊδόνης

Στα ψαράκια λέμε ΝΑΙ

Στ’ αυγουλάκια λέμε ΝΑΙ

Στο σπανάκι λέμε ΝΑΙ

Και στο κρεατάκι ΝΑΙ

Στο γιαούρτι λέμε ΝΑΙ

Και στο γάλα λέμε ΝΑΙ

ΟΧΙ λέμε στις πίτσες

ΟΧΙ και στα λουκάνικα

ΟΧΙ στα πατατάκι

ΟΧΙ στα λιπαρά

Στ’ αγγούρια ΝΑΙ!

Μαρούλια ΝΑΙ!

Πατάτες ΝΑΙ!

Καρότα ΝΑΙ!

Μπισκότα ΝΑΙ!

Στις βιταμίνες μας ΝΑΙ!

Ώρα για ένα υγιεινό γεύμα!

Αυτές τις μέρες, στην τάξη μας, μαθαίνουμε να τρώμε υγιεινά για να έχουμε ένα γερό και δυνατό σώμα. Σήμερα, λοιπόν, ετοιμάσαμε ένα υγιεινό γεύμα. Με ποιόν τρόπο;

Το κάθε παιδί επέλεξε υγιεινές τροφές από μία μεγάλη συλλογή εικόνων και στη συνέχεια τις κόλλησε στο προσωπικό του φύλλο εργασίας.

Καλή μας όρεξη!

ώρα για υγιεινό γεύμα (1)ώρα για υγιεινό γεύμα (2)ώρα για υγιεινό γεύμα (3)

Προνήπια 1

Μια φορά κι έναν καιρό η βασίλισσα του τσίρκου, η Τσίρι Τσίρι Μπομ, μεταμόρφωσε τ’ αστεράκια της τάξης μας σε φανταστικούς ακροβάτες. Σχεδίασε στο πάτωμα πολλές, μεγάλες και μικρές ευθείες γραμμές και μας μοίρασε στεφάνια, μπαστουνάκια και σακουλάκια ισορροπίας. Αποστολή μας ήταν να γνωρίσουμε τα χαρακτηριστικά της ευθείας γραμμής, χρησιμοποιώντας το σώμα μας, τη φαντασία μας και τη λεπτή κινητικότητά μας.

ακροβάτες στη χώρα της ευθείας (1)ακροβάτες στη χώρα της ευθείας (2)

Παιδικός Σταθμός 1

Παιχνίδια σχέσεων και συναισθημάτων

«Ζευγαράκια εμπιστοσύνης»

Σχηματίζουμε ζευγαράκια που αποτελούνται από έναν τυφλό άνθρωπο και τον καθοδηγητή του. Με εμπιστοσύνη, υπομονή και πολύτιμη συνεργασία με τον οδηγό του, ο τυφλός ανακαλύπτει το χώρο της αίθουσας και στη συνέχεια ψηλαφεί και αναγνωρίζει τα προσφερόμενα αντικείμενα. Ο οδηγός λειτουργεί με φροντίδα κι υπευθυνότητα προς τον τυφλό, ώστε να καλλιεργηθεί η εμπιστοσύνη, με τελικό στόχο τη δημιουργική συνεργασία του ζευγαριού!

1 ζευγαράκια εμπιστοσύνης

«Πορτραίτο συναισθημάτων»

Πίσω από την κορνίζα κρύβεται ένα πορτραίτο που εκφράζει έντονα συναισθήματα, μίσος, χαρά, λύπη. Οι παρατηρητές του πίνακα πρέπει να παρατηρήσουν το συναίσθημα, να το αναγνωρίσουν και να το μιμηθούν. Έτσι καλλιεργούν την εκφραστικότητα, την παρατηρητικότητα κι ασκούν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη!

2 πορτραίτο συναισθημάτων

«Καθρέπτες»

Ένας άνθρωπος καθρεπτίζεται και απέναντι το είδωλό του ζωντανεύει! Με διαρκή συνεργασία, συγκέντρωση και απελευθέρωση της σωματικής τους έκφρασης, τα ζευγάρια των παιδιών (καθρεπτισμένος και είδωλο) επιτυγχάνουν τελικά να συντονιστούν, ενώ στη συνέχεια οι ρόλοι αντιστρέφονται!

3 καθρέπτες

«Θα σου πω μια ιστορία»

Διαλέγουμε μια ιστορία, συνήθως από τους μύθους του Αισώπου κι ένα παιδί επιλέγεται να μας την αφηγηθεί, προσθέτοντας στοιχεία κουκλοθέατρου, δραματοποίησης, αυθορμητισμού και φαντασίας. Στη συνέχεια ο αφηγητής αλλάζει και μπορεί να προσθέσει στην ιστορία τα δικά του στοιχεία πρωτοτυπίας!

4 θα σου πω μια ιστορία

Θεατρικό Παιχνίδι 1
Δάφνη Ρωμανίδου

Δανειστική βιβλιοθήκη

Στα πλαίσια των γνωστικών περιοχών «Γλώσσα: Ανάγνωση – Γραφή», μιλήσαμε και αναλύσαμε για τη Δανειστική βιβλιοθήκη. Τα παιδιά επέλεξαν να πάρουν τα βιβλία τους σύμφωνα με την αλφαβητική σειρά των ονομάτων τους. Υπαγόρευσαν την αλφαβήτα και τη γράψαμε στον πίνακα. Στη συνέχεια αναγνώρισαν τη φωνούλα (γράμμα) από την οποία ξεκινά το όνομά τους και χρειάστηκαν λίγα μόνο λεπτά ησυχίας για την επιλογή του βιβλίου τους. Διαβάσαμε τους τίτλους των βιβλίων και τα παιδιά στη συνέχεια γράψανε τον τίτλο αυτό και το όνομά τους όπως μπορούσαν, ώστε όλοι να γνωρίζουμε το βιβλίο που δανείστηκε κάθε παιδάκι.

δανειστική βιβλιοθήκη (1)

Τέλος, κλείσαμε τη διαδικασία αυτή υπενθυμίζοντας τις συμφωνίες που έχουμε κάνει με τους καλύτερους μας φίλους, τα βιβλία. Πλένουμε χεράκια πριν τα ξεφυλλίσουμε, τα αγαπάμε και τα φροντίζουμε γιατί πολύ εύκολα σκίζονται, τσαλακώνονται, λερώνονται με μολύβια και παστέλ και επίσης καταστρέφονται από το νερό.

δανειστική βιβλιοθήκη (2)δανειστική βιβλιοθήκη (3)

Νήπια 1

Κουκλοθέατρο στην τάξη

Μέσα στην τάξη μας, κάναμε μια κουκλοθεατρική παράσταση για το γνωστό παραμύθι «Η Κοκκινοσκουφίτσα». Στη συνέχεια, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες των τριών και παίξανε με τη σειρά τους το παραμύθι. Τέλος, κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων τα παιδιά διασκέδασαν φορώντας και ανταλλάσοντας ρούχα από τη γωνιά μεταμφίεσης και παίζοντας παιχνίδια ρόλων.

κουκλοθέατρο (1)κουκλοθέατρο (2)

μεταμφιέσεις

Νήπια 2

Χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια

Το φθινόπωρο ετοιμάζεται να μας αποχαιρετίσει και περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία τα Χριστούγεννα!

Κατασκευάζουμε, λοιπόν, χριστουγεννιάτικα στολίδια όχι μόνο για να μπούμε στο κλίμα των Χριστουγέννων, αλλά και για να βοηθήσουμε το σχολείο μας να υλοποιήσει τους στόχους του, μέσα από το Χριστουγεννιάτικο Bazaar που οργανώνει και φέτος, στις 4 Δεκεμβρίου 2011.

ΠΡΟ1 2011-11-17 (6)

Προνήπια 1

Τραγούδια για το Πολυτεχνείο

Μαθαίνουμε τα τραγούδια «Ο δρόμος» του Μάνου Λοΐζου και «Ένα το χελιδόνι» του Μίκη Θεοδωράκη. Αφού παρακολουθήσαμε βίντεο, σχετικά με το Πολυτεχνείο, συζητήσαμε για τους στίχους των τραγουδιών, επεξεργαστήκαμε το ρυθμό τους και με διάφορα μουσικά όργανα επιχειρήσαμε να τον ακολουθήσουμε.

τραγούδια για το Πολυτεχνείο (1)τραγούδια για το Πολυτεχνείο (2)

Νήπια 2

Αρκουδοχειροτεχνίες

Το μικρό μου δαχτυλάκι, μες το χρώμα θα βουτήξω

Κι ένα ωραίο αρκουδάκι, στη στιγμή θα χρωματίσω!

… και θα τραγουδήσω…

«Αρκουδάκι μικρό και παχουλό,

Πάει να περπατήσει μέσα στον αγρό

Όλα είναι ωραία, γύρω στα κλαδιά,

Κάνει να τα πιάσει μα κατρακυλά,

Τραλαλα, μα κατρακυλά»

αρκουδοχειροτεχνίες (1)αρκουδοχειροτεχνίες (2)

αρκουδοχειροτεχνίες (3)

Παιδικός Σταθμός 2

Αφού μιλήσαμε για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου κι αφού τραγουδήσαμε αγαπημένα τραγούδια που θυμίζουν το Πολυτεχνείο, φωνάξαμε δυνατά το σύνθημα «ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» και δημιουργήσαμε μια κατασκευή εμπνευσμένη από το Πολυτεχνείο. Αναγνωρίσαμε τις 3 λέξεις, τις κόψαμε και τις κολλήσαμε με τη σειρά στον «τοίχο» μας!

ψωμί παιδεία ελευθερία (2)ψωμί παιδεία ελευθερία (3)

ψωμί παιδεία ελευθερία (1)

Προνήπια 1

Ψωμί - Παιδεία - Ελευθερία

Στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου του Πολυτεχνείου, τα παιδιά εξασκούν τις δεξιότητες γραφής. Γράφουν τις λέξεις «ΨΩΜΙ», «ΠΑΙΔΕΙΑ», «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» και δημιουργούν μια όμορφη αφίσα για την τάξη μας.

ψωμί παιδεία ελευθερία (1)ψωμί παιδεία ελευθερία (2)

ψωμί παιδεία ελευθερία (3)ψωμί παιδεία ελευθερία (4)

Προνήπια 2

Βήτα όπως βυθίζω

Παρατηρήσαμε ότι η λέξη βυθίζω ξεκινά από «Β,β». Έτσι, λοιπόν, συζητήσαμε για το αντίθετό της και για υλικά που βυθίζονται ή επιπλέουν. Τα παιδιά έδειξαν έντονο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον, ξεκίνησαν να επιχειρηματολογούν και να συζητούν. Έτσι κάναμε ένα πείραμα στο οποίο αποδείξαμε τις υποθέσεις μας. Τέλος, κάναμε μία λίστα στην οποία καταγράψαμε και ζωγραφίζαμε ποιά υλικά παρατηρήσαμε να βυθίζονται και ποιά να επιπλέουν.

βήτα όπως βυθίζω (1)βήτα όπως βυθίζω (2)

Νήπια 2

Βιβλία και συναισθήματα

Καθώς μάθαμε τι σημαίνει ξεφυλλίζω ένα βιβλίο και το εφαρμόσαμε, παρατηρήσαμε την αρίθμηση των σελίδων. Ακόμη, παρατηρήσαμε άλλα βιβλία να έχουν αρίθμηση και άλλα όχι. Έτσι λοιπόν χωριστήκαμε σε τρείς ομάδες. Κάθε ομάδα επεξεργάστηκε ένα βιβλίο, καταμέτρησε τις σελίδες, έγραψε τον αριθμό των σελίδων σε χαρτί και τέλος συγκρίναμε: Ποιό βιβλίο έχει τις ποιο πολλές σελίδες; Ποιό είναι το βιβλίο με τις λιγότερες;

α. επεξεργασία βιβλίων 1α. επεξεργασία βιβλίων 2

Στη συνέχεια, με αφορμή το βιβλίο που διαβάσαμε, αρχίσαμε να συζητάμε για τα συναισθήματα που έχουμε και τους τρόπους που τα εκφράζουμε. Έτσι τα παιδιά προσπάθησαν αρχικά να εκφράσουν τα συναισθήματά τους με το πρόσωπο και έπειτα με το πρόσωπο αλλά και το σώμα.

Τέλος, χωρίστηκαν σε δυάδες και προσπάθησαν να εκφράσουν τα συναισθήματά τους μόνο με το σώμα τους, φορώντας μάσκες.

Τα συναισθήματα που εκφράσαμε ήταν η λύπη, ο θυμός, το άγχος και ο ενθουσιασμός.

άγχοςενθουσιασμός

θυμόςλύπη

Νήπια 2

Παιχνίδια στη ζούγκλα

Στη ζούγκλα είναι ωραία
και κάνουμε παρέα
μαιμούδες και λιοντάρια
ελέφαντες και ψάρια
οι γάτες πάνε βόλτα
μαζί με τους λαγούς
όλα είναι ωραία
αν έχεις φίλους καλούς!

παιχνίδια στη ζούγκλα (1)παιχνίδια στη ζούγκλα (2)

Θεατρικό Παιχνίδι 2
Πέννυ Γραικού
Θεατρολόγος

Παιχνίδια πριν τη χειμερία νάρκη

Τα ζωάκια του δάσους είναι έτοιμα να πέσουν σε χειμερία νάρκη.

Ο φίλος μας ο φιδούλης, πριν πάει να κοιμηθεί,

ήρθε να μας χαιρετήσει και να παίξουμε μαζί.

Το μακρύ του σωματάκι με τουβλάκια εγώ γεμίζω,

με πολύχρωμες κιμωλίες στη στιγμή τον χρωματίζω!

ο φίλος μας ο φιδούλης (1)ο φίλος μας ο φιδούλης (2)

ο φίλος μας ο φιδούλης (3)ο φίλος μας ο φιδούλης (4)

ο φίλος μας ο φιδούλης (5)

Παιδικός Σταθμός 2

Μικροί Φασουλήδες

Φασουλής κρυμμένος στο κουτί,
αν τ' ανοίξεις ψηλά θα πεταχτεί!

φασουλήδες (1)φασουλήδες (2)φασουλήδες (3)

Θεατρικό Παιχνίδι 2
Πέννυ Γραικού
Θεατρολόγος

Μουσική Προπαιδεία: Παρουσίαση μουσικού οργάνου: «Το Βιολί»

Μία έκπληξη περίμενε τα νήπια στην τάξη της μουσικής! Ένα αληθινό βιολί! Μας επισκέφτηκε η μαθήτρια Μαρία Παύλου, της Β’ Γυμνασίου, και μας παρουσίασε το βιολί.
Τα παιδιά ένα-ένα κράτησαν το βιολί και δοκίμασαν να παίξουν με το δοξάρι ή να τσιμπήσουν τις χορδές με τα δάχτυλα!

παρουσίαση βιολιού (1)παρουσίαση βιολιού (2)

παρουσίαση βιολιού (3)παρουσίαση βιολιού (4)

Δέσποινα Καραπάνου

Μουσικοπαιδαγωγός

Παίζουμε θέατρο;

Πόσο συναρπαστική είναι η διαδικασία του θεάτρου; Πως στέκονται οι ηθοποιοί στη σκηνή και πως μεταμορφώνονται στους ρόλους τους; Τι περιμένουν οι θεατές να νιώσουν όταν παρακολουθούν μια θεατρική παράσταση; Πόση σημασία έχει το χειροκρότημα για τους ηθοποιούς;

παίζουμε θέατρο; (3)παίζουμε θέατρο; (4)

Όλα τα παραπάνω ερωτήματα προσπαθήσαμε να απαντήσουμε στα Προνήπια 1, δραματοποιώντας το παραμύθι «Η Πεντάμορφη και το Τέρας». Μετατρέψαμε την τάξη μας σε θέατρο, οι θεατές πήραν τις θέσεις τους και οι ηθοποιοί έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό!

παίζουμε θέατρο; (1)παίζουμε θέατρο; (2)

Προνήπια 1

Έρχονται τα Χριστούγεννα!!

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και τα Προνήπια 2 φτιάχνουν και βάφουν στολίδια από πηλό, για το Χριστουγεννιάτικο Bazaar του σχολείου μας που θα γίνει την Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011.

έρχονται τα Χριστούγεννα (1)έρχονται τα Χριστούγεννα (2)

έρχονται τα Χριστούγεννα (3)έρχονται τα Χριστούγεννα (4)

έρχονται τα Χριστούγεννα (5)

Προνήπια 2

Μικροί Γεωργοί

Με αφορμή τον τελευταίο μήνα του φθινοπώρου και την επίσκεψή μας στην Αμερικάνική Γεωργική Σχολή, συζητήσαμε για τη σπορά και τη γεωργία. Μιλήσαμε για τη διαδικασία της σποράς και τους λόγους που οι γεωργοί σπέρνουν το φθινόπωρο. Γίναμε κι εμείς γεωργοί και φυτέψαμε φακές και φασόλια με σκοπό να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη του σπόρου.

12

Στη συνέχεια, χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και αναπαραστήσαμε τη φυσική ανάπτυξη και εξέλιξη του σπόρου (σπόρος, ρίζες, κλαδάκια, μεγαλύτερα κλαδάκια που μεγαλώνουν και μεγαλώνουν… ώσπου γίνονται μικρά δεντράκια).

3

4

5

Νήπια 2

Πλαστελινοπαιχνίδια !!!

Με πράσινη, κόκκινη και πορτοκαλί
πλαστελίνη μαλακή
και με μαχαιράκι βοηθό
και τα χέρια μου τα δυο
πλάθω – κόβω στο λεπτό
σχεδιάκια ένα σωρό!!

πλαστελινοπαιχνίδια (2)πλαστελινοπαιχνίδια (3)

πλαστελινοπαιχνίδια (1)

Παιδικός Σταθμός 2

Υγιεινή διατροφή

υγιεινή διατροφή (1)Στο πλαίσιο της διδασκαλίας «Υγιεινή Διατροφή», τα παιδιά εντοπίζουν και ομαδοποιούν εικόνες από τις τροφές που καταστρέφουν τα δόντια μας και τις τροφές που τους κάνουν καλό!

υγιεινή διατροφή (2)υγιεινή διατροφή (3)

Προνήπια 2

Η Βασιλοπούλα

Ήτανε μια βασιλοπούλα, που ήτανε όμορφη πολύ,
παλιά, πολύ παλιά, που ήτανε όμορφη πολύ.

Να μια μάγισσα κακή, έδωσε άσχημη ευχή,
παλιά, πολύ παλιά, έδωσε άσχημη ευχή.

Και τότε η βασιλοπούλα, για 100 χρόνια δεν ξυπνά,
παλιά, πολύ παλιά, για 100 χρόνια δεν ξυπνά.

Και το παλάτι γύρω κλείνει, απ’ τις πολλές τριανταφυλλιές,
παλιά, πολύ παλιά, απ’ τις πολλές τριανταφυλλιές.

Μα ένας πρίγκιπας τις κόβει, και προχωρεί μες απ’ αυτές,
παλιά, πολύ παλιά, και προχωρεί μες απ’ αυτές.

Τότε χαρές και πανηγύρια και ξεφαντώματα τρελά,
παλιά, πολύ παλιά, και ξεφαντώματα τρελά.

12

34

56

Παιδικός Σταθμός 1

Μια μέρα στην Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή

Στις 2 Νοεμβρίου 2011, νήπια και προνήπια περιηγήθηκαν στους χώρους της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής, όπου τους δόθηκε η ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με τη φύση και την αγροτική ζωή.

στον ελαιώναστον οπωρώνα

Είδαν αμπελώνες και έμαθαν για το ταξίδι του κρασιού, καθώς ξεναγήθηκαν σ’ ένα οινοποιείο! Έκαναν βόλτες σ’ έναν ελαιώνα κι έναν οπωρώνα, παρατηρώντας κορμούς, φύλλα, ελιές, σαλιγκάρια και έντομα! Πλησίασαν μοσχαράκια και είδαν αγελάδες που μασουλούσαν την τροφή τους!

στις αγελάδεςστο οινοποιείο

στο θερμοκήπιοΈμαθαν πληροφορίες για διάφορα γεωργικά μηχανήματα και μπήκαν μέσα σε θερμοκήπια, όπου περπάτησαν ανάμεσα σε τρία διαφορετικά είδη μαρουλιών και νεροκολοκύθες!

Ήταν μια μοναδική εμπειρία που όλοι θα θυμούνται για πολύ καιρό!

Εξέταση από Ορθοπαιδικό

ορθοπαιδική εξέτασηΤην Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011, πραγματοποιήθηκε, στις εγκαταστάσεις του Νηπιαγωγείου μας, η ορθοπαιδική εξέταση των νηπίων και προνηπίων. Ο κύριος Ιωάννης Γ. Τεπετζής, ιατρός για ορθοπαιδικές κακώσεις, εξέτασε κάθε παιδί ξεχωριστά και έλεγξε τα άνω και κάτω άκρα, τη σπονδυλική στήλη, καθώς και την πύελο (λεκάνη). Τα ευρήματα ελέγχου και οι παρατηρήσεις του γιατρού στάλθηκαν στους γονείς.

Τέσσερα Βραβεία στο Διεθνή Διαγωνισμό Φωτογραφίας του Hong Kong

Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» ταξίδεψε με μεγάλη επιτυχία σε έναν ακόμη Διεθνή Διαγωνισμό.

Πιο συγκεκριμένα, οι μαθήτριες του Λυκείου, Λυδία Χαϊτίδου, Δέσποινα Παπαδοπούλου, Αλεξάνδρα Αθανασίου και Βίκυ Γιασίν διακρίθηκαν ανάμεσα σε 3000 μαθητές από όλον τον κόσμο στο Διεθνή Διαγωνισμό Φωτογραφίας του Χονγκ Κονγκ, International Students' Visual Arts Contest-cum-Exhibition of Hong Kong - Photography 2011, με τις εξαιρετικές φωτογραφίες τους και ένα εμπνευσμένο κείμενο στα Αγγλικά, με θέμα “Capturing Eternity” (Αιχμαλωτίζοντας την αιωνιότητα).

Θερμά συγχαρητήρια στους ταλαντούχους μαθητές μας καθώς και στις εκπαιδευτικούς, κυρίες Έλενα Ζαφειριάδου και Αριστέα Νάστου που ηγήθηκαν του προγράμματος. Ευχόμαστε στα παιδιά μας να συνεχίσουν να κάνουν το σχολείο και τη χώρα μας γνωστά και περήφανα  σε όλα τα πλάτη και τα μήκη της γης.


Δέσποινα Παπαδοπούλου Λυδία Χαϊτίδου
   
Αλεξάνδρα Αθανασίου Βίκυ Γιασίν

Για να διαβάσετε τα βραβευμένα κείμενα των παιδιών στην αγγλική γλώσσα κάνετε κλικ εδώ.